2013年1月24日 星期四

新年孖寶(湯圓+红豆紫米糕)

新年快到,羅白糕、年糕、椰汁糕‧‧‧
通通都大派用場,但有否想過吃完一大堆美食後,纖腰會聚變玉環?
在美食及外型下取得平衡,就要從煮法開始


平時在糕點上,糖份取材通常時片糖及庶糖
有否想過轉轉新概念?近期朋友推介上一份(代糖),我就親身試用在自家製用之甜品身上
將糖份卡路里減至最少,食都食得開心啲

一般人煮湯圓會加片糖或庶糖
今次我就只加上代糖

熱水下湯圓,我會加較多之羗片(因羗味濃、個人較喜歡)
在熄火後加入1-2條包裝代糖,再加上點點玫瑰花作裝飾
湯圓本身經已有餡,因此 糖份方面我會放輕手勢、而羗味混和上代糖
味道也不錯

至於红豆紫米糕
我會先將红豆及紫米浸水1/3杯,4-5小時,再加入約600cc水、在燜燒鍋內煲煮4小時
再轉至明火煲一會直至(微杰身) ,再加入小小大菜糕
熄火後加上5-6條代糖(當然甜度是因人而言)

【注:我見意可加入半礶椰汁】更香更好味
但因家中叔叔對椰汁不大興趣,所以此食譜就不作加上

跟手雪過夜,切件、不用煎簡單又易做
 今年大家也不妨試試
為健康、為身段..姐妹們由第一部做起。