2014年2月28日 星期五

當抹茶牛奶遇上抹茶雪糕之時候

今日做左件自己覺得好有意義的事,就是將今年90%新年糖果全部捐給保良局、
不想由年頭放到年尾,到期就掉進堆填區、人開心食野都自自然然開心,
好耐無試過甜品做晏就,雖然明知好鬼肥、天呀...
就寬怒我一次甘多多,唔好要我肥多兩磅我就好滿足了!


在香港抹茶風已吹侵多時,從前有菓匠茶屋、現在抹茶風已在不少甜品店上加入為主角
各有玩味,
而開業大半年之Via Tokyo也在港深入很多甜魔迷的心、上次一別,印象猶深、
專注一款抹茶作主打、當然要做得出色才能企穏站腳

如果.如果你還未品嚐過、那就定必要去一試
吃過後你可能跟我一樣地會上癮^^

白玉抹茶雪糕,今次跟次不同、我剔走了紅豆,
因為紅豆之甜味有少少分薄了綠茶香 ,所以今次我專注了抹茶雪糕、
啖啖之抹茶郁香,濃而不過於甜、身旁白玉小丸子,口感柔韌、
加入伴上之楓蜜槳、更為好吃





要了雪糕,那有不愛抹茶牛奶之理、
抹茶微微帶甜,陣陣抹茶香、從鼻子直送腦內,跟味蕾互相呼應..
有人話,如果你對一頓飯或一餐甜品、 念念不忘,
這頓飯或甜品,便是你心頭的No.1
你.又會否應問? ^^



銅鑼灣禮頓道106-126號禮信大廈地下1A-1B號舖 
Tel:28951116



沒有留言:

張貼留言

...